
TILAT JA PALVELUKOKEMUKSET
Aistila® Experience
Tilojen ja palveluiden moniaistisella suunnittelulla on merkittävä rooli elämysten tuottamisesta. Aistilan kehittämä moniaistinen asiakastutkimus ratkoo suunnittelun haasteita ja näyttää suuntaa palveluiden kehitykselle. Aistitutkimus perustuu tutkittuun tietoon aistien vaikutuksesta kokemukseen. Tutkimuksista saaduilla tuloksilla kokemusta voidaan parantaa ja löytää uusia ideoita kehitykseen.
Tutkimukset räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden ja tavoitteiden mukaan, jotta ne tuottavat mahdollisimman olennaista ja hyödyllistä tietoa.
Aistilan tilasuunnittelun menetelmät soveltuvat esimerkiksi kaupunkiympäristöjen, liiketilojen, ravintoloiden, hotellien, työtilojen ja erilaisten elämysten kehittämiseen. Menetelmillä voidaan mitata ja analysoida nykyisiä aistikokemuksia ja suunnitella ideaalikokemuksia.
MONIAISTISEN ASIAKASKOKEMUKSEN KARTOITUS
Moniaistinen asiakaskokemustutkimus tarjoaa syvällisen näkymän siihen, miten asiakkaasi kokevat ympäristön eri aistien kautta. Se auttaa tunnistamaan, mikä kohteessa viehättää, miten viihdytään ja mihin kehitys kannattaa suunnata.
Tutkimuksen ytimessä on aistikokemusindeksi, joka on kehitetty mittaamaan asiakkaiden kokemuksen miellyttävyyttä moniaistisesti.
Tutkimus soveltuu monenlaisiin ympäristöihin, kuten:
kaupat, ravintolat, kauppakeskukset, hotellit, toimistot, elämyskohteet ja kaupunginosat.
Tutustu viimeaikaisiin tutkimuksiimme:

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITYS
Tutkimuksen avulla keskitytään syvällisesti rajattuun osa-alueeseen kuten tiettyyn kaupan osastoon tai esimerkiksi hotellin aamiaiskokemukseen. Näin saadaan tarkempaa tietoa eri yksityiskohtien toimivuudesta ja voidaan tunnistaa kehitystä vaativat tekijät.
Tutkimus osoittaa konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti, miten kohdetta tulee kehittää tavoitekokemuksen rakentamiseksi.
Tutkimus soveltuu monenlaisiin ympäristöihin, kuten:
kaupat, ravintolat, kauppakeskukset, hotellit, toimistot, elämyskohteet ja kaupunginosat.
Tutustu viimeaikaisiin tutkimuksiimme:
Original Sokos Hotel Kupittaa


