TUOTE JA PAKKAUS
Parempi osumatarkkuus elintarvikkeiden tuotekehitykseen
Aistilasta saat elintarvikkeiden ja muiden kulutustuotteiden aistinvaraisen arvioinnin kaikki palvelut tuotekehityksen ideavaiheesta markkinoille.
Onko tuoteideasi kiinnostava valitsemassasi kohderyhmässä? Tuotamme aistilähtöistä kuluttajaymmärrystä tuotekehityksen, markkinoinnin ja laadunhallinnan avuksi. Selvitämme halutussa kohderyhmässä kuluttajien odotukset ja kokemukset tuotteista.
Käytössämme on ainutlaatuinen koulutettu raati, jonka avulla saadaan objektiiviset arviot tuotteiden aistittavista eroista. Tutkimusten toteuttamiseen käytössämme ovat monipuoliset tutkimusympäristöt ja -alustat.
Toteutamme mm. säilyvyystestit, erotustestit, tuote-, pakkaus- ja konseptitestit sekä tuotteille ominaisuusprofiilit. Aistipyörän avulla luodaan yhteinen kieli tuotekehityksen ja markkinoinnin välille.
Webinaari: Sukellus kv-markkinoille
20.11.2024
Kun suunnittelet vientiä tai mietit mistä löytää ideoita tuotekehitykseen, lähde virtuaaliselle kauppakierrokselle. Aistilan kautta saavutettavissa oleva Mintel -tuotetietokanta kattaa Euroopan maat ja Pohjois-Amerikan. Tietokantaan on koottu markkina-alueen tärkeimpien vähittäiskauppojen tuotteita.
Käytössäsi on nyt nopea tapa saada tietoa kohdemarkkinan kilpailevista tuotteista ainesosa- ja hintatietoineen.
Aistilan webinaarissa käydään läpi, miten yrityksesi voi tietokantaa hyödyntää valitun case-esimerkin kautta.