11. elok. 2023Uudella innovaatiolla kohti kestävämpää lihateollisuuttaKestävä kehitys on kuuma keskustelunaihe elintarviketeollisuudessa. Aistila toteutti kestävämpää lihateollisuutta tavoittelevalle SuperGroun
30. toukok. 2023Yhdessä kehittämässä aisti- ja kuluttajatutkimustaEuropean Sensory Network yhdistää Aistilan aisti- ja kuluttajatutkijoihin ympäri Eurooppaa. Tiiviisti toimivan verkoston avoin kulttuuri...
17. toukok. 2023Asiakkaan kieli on reitti asiakaskokemuksen ytimeen“Uuden kielen oppiminen on kuin uusi ikkuna, josta katsella maailmaa.” - Kiinalainen sananlasku - Asiakkaan kieli on ikkuna katsella...
13. huhtik. 2023Ääniympäristön vaikutus ruokailukokemukseenRuokailukokemus on moniaistinen kokemus. Ruoan makuun vaikuttavat muutkin asiat kuin vain se, mitä lautasella on. "Lentokoneessa ruoka ei...
9. helmik. 2023Mintel: Globaalit trendit vuonna 2023Nyt ja lähitulevaisuudessa kulutustottumuksia muokkaavat erityisesti viisi eri trendiä. Tämä käy ilmi Mintelin globaalia kulutusta...
9. helmik. 2023Asiakaskokemuksen elämyksellisyys on aistien varassaElämyksellisyys on osa Myllyn DNA:ta. Useita palkintoja äskettäisestä brändiuudistuksestaan voittanut raisiolainen kauppakeskus panostaa...